Duyuru:YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN İYİ KÖTÜ YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ SAYGILARIMLA
GÜNCELL HİLELER İÇİN BİZİ FACEBOOK KANALIMIZDAN TAKİP EDİN reklam
Ana Sayfa » Steam KO (Knight Online) Para Kasma Yolları 2016

Steam KO (Knight Online) Para Kasma Yolları 2016

Steam KO (Knight Online) Para Kasma Yolları 2016

Steam KO'nun gelmesi ile birlikte birçok kullanıcı yeniden knight online'a başladı ve yeni açılan serverlarda henüz yeni yeni gelişim olduğu için para kasmak büyük bir sıkıntı haline geliyor bu sıkıntıyı ortadan kaldırmak için zannımca birkaç önerisöylemek istiyorum. Bu listeyi sıralama şeklinde hazırlamam sizler içinde kolay olacaktır.


          1- Ben Beramus serverında oynayan bir oyuncu olarak kendi serverımda uyguladığım taktiklerden bahsetmek istiyorum.

          Geçen gün gece alma pazarı kurdum 4.5m den iron bow +1 koydum ve 4.6 m vardı envanterimde sabah kalktığımda iron bow +1'i biri bana satmış ve artık sahibi bendim. Aynı gün içerisinde iron bow'u 2-2.30 saat aralığında bir pazar kurdum ve iron bow'u 9m den sattım. 11.02.2016 tarihinden bahsederek şuanda serverda iron bow +1 piyasa değeri 7-9m civarı

          Demem odur ki eğer gerçekten sabrınıza güveniyorsunuz Al - Sat yaparak Knight Online'da büyük paralar kazanabilirsiniz.
 
         2- Görev itemleri satarak para kazanmak basit ama çok etkili bir yoldur. Henüz 40-60 level arasındaysanız. Animal blood, silver feather, cursed vb. basit düşürülen itemleri düşürüp satabilirsiniz. 
 
         Shadow Seeker'da 20 dakika slot kestikten sonra 15-20 tane animal blood olduğunu varsayarsak ve bunları 30k dan satacağınızı düşünürsek gerçekten güzel paralara ulaşırsınız. 
   
         3- Basit değil ama etkili bir yol daha var :) Boss keserek içinden düşen değerli eşyaları satmak bu seçeneklerin arasındadır. 
 
         4- Centuar, GaruKonga, Trethonz gibi canavarları keserek içerisinden düşen master açmaya yarayan itemleri 300k'dan okutupta köşeyi dönmekte başka bir seçenektir. 
  
         5- Upgrade yaparak çok iyi gelirler kazanabilirsiniz biraz risklidir ya büyük paralar kazanırsınız ya da batarsınız :) 

         6- Pot ve SC eventlarını kaçırmayın. 

         7- Shadow Seeker, Lycan, Dire Wolf, Dark Eyes gibi slotlardan +8 yakmalık itemler düşürüp oynadığınız serverın piyasasının biraz üstüne bir sabrederek rahatlıkla satabilir ve güzel bir gelir kaynağı haline getirebilirsiniz.

        8- FT - BDW - CHAOS eventlara katılıp para kazanabilirsiniz. 


0 yorum:

Yorum Gönder

.

Koxp Ara

-->